- Spending money .



 - Lovade ju lite bilder på gårdagens shopping and here it comes.

var ju in på indiska i sundsvall och fann dessa underbara ECO ljus.
snappade snabbt åt mig tre och fler blir det.

 Massa STORA doftljus ikea med doft av vanilj, äppelkanel ( tända nu doftar himmelskt )

 Dom nya färgerna på grodmatseten följde med hem och en smart sy ask hii hii, mamma ska sy hii hiii.  ( dvs jag )

 Bra Backar i den stora har jag saker som ska sys / lagas i dom mindre har jag pyssel saker :=)

 La dom brevid sekatären där jag sitter ;) ( Fler kommer att köpas )

 Enkla svarta skålar för hund / kattmaten /vattnet.

 Lagerhause  Ekollon lykta ekollon handdukt ekollon väska ;)

Det roliga var att då jag skulle betala i kassan säger jag ja det är ju så himla fina ollon ???
ehh what vad tänkte jag med ??? snabbt sa jag nötterna Mohhahahhahah ;).

 Lagerhouse is the shit jag är hemligt förälskad i butiken och skulle vilja bo där unde en acka och bara gå omkring och känna på alla saker ;).

Bambi staty till min prinsessa ovanför hennes vackra klädskåp.  Jasmine ljus till köket lite klistermärken med fashion,  coolt penfodral till mig ( måste köpa ett till  till kenny  nästa gäng vi åker. Choklad the säger bara jammi jammie.
Tablett askar till kenny Madicken.

 På Ginavart det det obligatoriska linnet vitt denna gång ;) och en ball tisha.

 strumpbraller i orange med hus på till Madicken ( har hon på sig i dag )
underklädes set med linne / boxer Madicken . Tre pack  hello kitty troser for me.

 school is cool block och väska ;)

  Granit en annan favvoaffär dock shoppade jag ej  allt jag ville ha men nästa gång så ;)
En fin tavla som man skriver med vitt penna , satte upp den i hallen med texten " Lycka är inget man får utan nåt man förtjänar " med hjärtan ;)

Budskapet kan man enkelt byta ut lite nu och då.



Inget Garnit besök utan kanelmandlar älsklingenvar snabb att roffa åt sig några då vi  kom hem ;).


Mycket nöjd över shoppingen ;)
 vart lite mer men en del go bitarbegåller jag för mig själv.

Längtar redan till nästa gång vi åker ner och shoppar.
jag och Lena är grymm på det där med shopping.


Tänkte handla nån trä korg å ikea så vi har lite fler så mysigt med trä korgar, ser vackert ut också.


Tack för mig


Peace love and understanding.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi, det var så lite så :) Visste först inte om jag skulle "våga" gå fram, man känner sig ju lite som en stalker men sen så tycker jag att människor som gör något bra och är härliga ska få veta det också ! Du var verkligen så trevlig som du framstår genom bloggen och du har en otroligt behaglig röst.



Vilken tur att ni fick en bra tripp ner till Sundsvall och du har fantastiskt vackra barn, som sagt, de ser otroligt snälla ut. Kram !

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Carro : Åhh det var bara hur kul som hlst att du kom fram ;)

super kul verkligen.

Den känndes i hjärtat när du berömde mig hur fint som helst :=)))

Hii hii i går hade jag en lte förkylningsöst hihiih lite halv hes ;).



snälla och busiga är dom.



ha en fin dag och hoppas att det inte regnar lika mycket hos er i dag ?

2008-08-28 @ 13:43:41
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mia

lagerhaus är ju kanon. inte så dyrt och en massa roliga grejer. jag handlade en massa elvisgrejjer där i somras, fina betongfat, trådkorgar m.m.



granit är ju ochså en favvo. där vill jag köpa allt.



äppelljus från ikea. dom bara måste jag ha.....missa dom förra veckan men vanilj o lavendel är oxå goda...

2008-08-28 @ 13:48:03
URL: http://mariakalinka.blogspot.com
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mia : Jomen visst är det så, dom har billiga grymma och bra grejjer.,

Hoppa att du får tag i kanel äppel ljusen Mvh Jessica

2008-08-28 @ 14:13:57
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varifrån kommer "school is cool" grejerna? :)

2008-08-28 @ 22:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback