- Vackra saker vi fått av faster Lena i dag wiihooo ;)




- Jag tro visst  jag har en bortskämd dotter ler ;)
Idag fick  vi massa fina kläder

*Långärmad body med texten lillasyster
*Långärmad body i rosa med massa fina djur, jag älskar den redan ;)
*Kortärmad body med sniglar och blommer så fin.
*Pyjamas med en brun uggla.

 Och jag fick den sötaste rosa hello kity fodralet att samla alla viktiga papper i ;)
                                             Bambi och Madicken fick ett varsitt  Hello kitty örngott sååå söta.


Finaste Faster Lena.


skit rusta som inte hade Hello kitty leksaksmobilen inne ;(
Jag vill ha jag vill ha .


 Nån som vet vart man kan få tag på den rosa Hello kitty leksakstelefonen ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback