- Varför sova när man kan ha sex ?

Ny Dunnis pyamas*


-  Opps i går fanns det ingen tid för data, ;)
Fullt upp med helg myset.

 På bilden ser ni Madicken nya Dunnis dräkt som hon ska få ha i höst / vinter
tog en storlek större för säkerhets skull ;)
Så hon kan ha den längre med.

Just nu somna Bambi
Madicken sitter kikar mjölktandsmössan
Älsklingen tränar
jag sitter svarar mail och laddar ner teman till mobilen ;)
bara såna där söta rosa med fluffiga moln och söta figurer
Passar mig bra ;).

strålande sol med blåsigt ?
Määää jag som ville åka till stranden.

Frukosten avnjuts med chailatte och grekisk salld från i går och grekisk lantbröd.

Måste köpa massa nya snygga kläder till dom stora.
Men jag äsen vad som helst passar inte
ska helst vara RETRO till Madicken elelr plysh
kenny han har en mer avslappnad relaxad stil.

Så i veckan är det jag som shoppar ger ut  på jakt.

Har lovat Petra att äta sushi i stan  på fredag ;)
Hoppas allt matchar våra scheman, längtar sååååååååå
bara sitta njuta av den goda maten och trevligt sällskap.



 I natt vart jag rejäl bortskämd
Bambi bakna 1 endaste gång
amma henne hon somna av .

Älsklingen är den finaste i sängen *ler* ;)


Söndag med söndags fix på menyn



Kääärlek Respekt.


 I veckan komme rjag även blogga om ett hemligt paket till som anlände hem till oss i fredags ;)
Massa fina kläder så bilder och inlägg kommer :=)



Njut av livet så länge det varar !!!


Kommentarer
Postat av: hello

snusk äckel

2008-08-17 @ 12:26:48
Postat av: Görel

Va fan var det för en jävla kommentar här ovan? Har den människan aldrig sex? Hur tror han/hon att människosläktet lever vidare?

Jag för min del, jag tänker ofta på sex och att jag ska förföra älsklingen på kvällen men lite skön oralsex, men när kvällen kommer är jag så jävla trött!! vad gör man??

Den Dunnis dressen är så fin! Den har jag oxå tittat på!

Postat av: VintageRetroPrinsessa



Hello : Visst är det jobbigt att leva ensam för dig då ;).



Görel : Ensamstående säkert hiihi singel ;)

får sitta runka / smeka fittan ;).

Ussh du får dricka mera kaffe ;)

själv e jag alltid så pigg trots att jag e vaken länge sover lite och vaknar tidigt ;).



Tack ang dressen ;)

Hade en liknande till Bambi

i samma mönster ;)

2008-08-17 @ 18:05:53
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: emmis

vet din pojkvän om vad du skriver i din blogg ? skrik ut att din fitta är välanvänd du.

2008-08-18 @ 21:37:13
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Emmis : Mohhahahhahahhahhahahahhah ;)

Ja han är en trogen läsare :=)

2008-08-18 @ 22:05:05
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback