- Är det du eller jag som låter nu ?



- Heeeeeeej hejsan hallå
ligger i min säng och äter cheese bolls  dricker julmust och äter skumm tomtar.
Alldeles ensam i sängen förutom  Balla som ligger nere vid mina fötter sussar sött.

 Ganska chill att ha egen tid kan ligga  i sängen chilla läsa  svara på mail äta en cheese boll
 dricka julmust och bara vara ;)

 Vid tio vakna lil prinsessan men somna sent i natt :0)

 såg en dirty film i går ingen mindre än SAW 5 nån som sett den ?
 skit slt.... trodde tom att den skulle vara längre ;)


 I dag blir det olje byta av bilen !!!!
Tur jag slipper hålla på med skiten ;)

Jag ska vara hemma leka med tjejerna ;)
 chilll dag .
sen har jag en önskan att älsklingen gör maten i dag :0)
potatis gratäng gott kött och grekisk sallad och baugette :0)


 Nä nu ska jag ta svara på  kommentarer ;)


Käääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback