- Bagare bengtsson är i farten



- Bullar på jäsning
bagaren i dag  ingen mindre än mamman i huset ;)
Tänkte kenny ville ta med ny bakta bullar i morgon då han ska på curling vm :0).

Kommer dofta himmelskt här alldeles stra x då dom ska ut ur ugnen ;)
Älskar doften av nybakat .

Jessica är väldigt kreativ i dag :0)
Funderar på  baka nåt smarrigt i morgon med ;)


Dagens kvälls fika bullar chai latte   gäller även dom stora som älskar chai :)



Käääärlek denna måmdag.

Brukar du baka ofta ?


Kommentarer
Postat av: s

bakar inte så värst ofta, men ska strax göra saffransbullar (kanelbullar men med saffran i degen) och mjuk pepparkaka ^^

2008-12-08 @ 17:17:07
Postat av: VintageRetroPrinsessa

s : Smarrigt kul att baka så man har lite olika hemma och bjuda folk som hälsar på , på en liten fika mvh J

Postat av: Johanna

Nej, alldeles för sällan...



Tack söt för din kommentar, jag är snart mig själv igen. Blä vilken hemsk vecka jag haft =(



KRAM

2008-12-08 @ 17:20:27
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: mamma

oj vad fika sugen jag blev nu.........får låtsas att jag är där och fikar med dig hehehehehe.

2008-12-08 @ 18:57:25
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Johanna : You are alive :(

stackaren hoppas du mår bättre snart lill stackaren skickar massa kramar,



Mamma : Hii hii ja du skulle vart här smaka gooo bullarna :))))





Kram

2008-12-08 @ 20:58:08
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback