- Barn läkaren med min prinsessa



- I morgon är det upp i ottan som gäller.
ska åka in till stan med Bambi till barn  hud kliniken då vi ska få svar ang hennes blod prover :S.
Hoppas att det går bra och att dom inte ska göra nåt mer med lill stackaren.


10 dagar tills kenny blir 9 år
8 dagar tills  Bambi blir ett...

Hjälp stanna tiden !!!!!

Minns nästan lite ångest som kröp över min kropp när man började med sitt delen till vagnen.
Ingen baby längre jue.

Nu är hon ju stora tjejen som kan ta sig fram och gå.
Pratar förstår det man säger.
Min duktiga prinsessa.
Mamma är så stolt över dig.


 Varför ska livet gå så fort
allt bara dansar förbi
ibland vill man bara pausa låta alltvara där det är.

Jag vet att jag lever livet här och nu men iböad villjag pausa allt går som en snabb karusell.


Mamma älskar er alla.


Käääääärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Bohemy

Fint skrivet. Jag håller med dig, tiden går så fort. Tänker mycket på det och tycker att det är jobbigt, varför kan man inte bara stanna till ett tag och låta allt vara som det är? Jag är så rädd att inte hinna med allt jag vill hinna med osv. Tänker du också så ibland? Eller känner du mest bara att det vore skönt att stanna upp ett tag?

Kram :)

Postat av: mini

åå har ni födelsedagar att se framemot, så mysigt! hoppas ni mår bra där uppe, skickar du ner ett lass snö till våran trädgård, jag har ju en liten som vill bygga snölyktor ju! kram på er! mini

2008-12-03 @ 09:27:17
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: elle

Oj vad fort tiden går!!

2008-12-03 @ 18:54:23
URL: http://princesselle.blogg.se/
Postat av: Petra

Lycka till i morgon kram

2008-12-04 @ 00:42:53
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

MINI : Yeppps 2 styckna ska bli riktigt kul :0).

hahhahahhahahahaa så svårt skicka ner massa snö :0)

Hoppas att eran snö snart dimper ner så lill killen kan bygga snö gubbar göra snö änglar :0).



Elle : Jopps den gör ju det på gott och ont :0)



Petra : Det var i går vi var där :0)



Bohemy : Jag menar nog mest på att tidenmed små barn går så oerhört fort

ibland vill man bara att tiden ska stanna när man är på ett mysigt stadie med sina kids :0)



ha en bra torsdag kram

2008-12-04 @ 08:47:44
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: GucciMama

Känner samma sak. Det känns som om det var igår Valencia föddes och nu är hon stora tjejen.

Finns inget bättre än barn. Sån lycka och kärlek.

2008-12-04 @ 23:36:59
URL: http://guccimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback