- Dan före dan shopping



- Rosa headphones är ett måste ;)
Shoppades med en sovande Bambi i famnen ;).
Kenny valde en Devil nyckelring ;)

 Massa julpynt och härliga doftljus.

 Buddha tavlor.

 Fruktfat i keramik från indiska

 Guld fat indiska

 skinn halsband till laleh

 Tröja till kenny  troser med hästar Madicken , ljuslykta och fjällräven ullsockar  for me.

 Leksaker Madicken

 Lingon schampoo och Balsam till Madicken. Nya bodylotion och handkräm sockar kenny

 Polarn pch pyret tröja Bambi och två andra randiga fina  till Bambi och en t-shirt Madicken

 spis lock med tomte motiv och en  rolig leksak till Bambi som låter ;)

 Mys sov set for me.

 Tröja till Madicken och ett nytt vinterset  i lila med elefanter.

 Fin haklapp till Bambi och massa kläder till min vackra prinsessa.

 Hello kitty pyjamas Bambi

 Första stoppet på dagen var Make up store köpte en ny ögonfransböjare då min föll ner från torktumlaren och gick sönder ;) Sen en chili scrub tvål.

 VILA skjorta jag och Mallan köpte likadana ;)



Men det näst viktigaste alla julklappar till djuren ;)
Katterna fick gourme mat.

Hittade en fin näverkål till mina tomtar och en liten tomte ;).


Kääärlek Mamma J.

Köpte en massa annat oxå ;)


Alla barnen sover bara tomte mor vaken  ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

God jul o gott nytt år :) Hoppas ni hade en mysig julafton. Den där ögonfransböjaren, tycker du den är bra? Jag köpte en sån elektrisk för längesen från makeupstore, men testade och tyckte inte alls den var bra? Jag kanske gör ngt fel? Det lät ju så bra med värme osv men jag fick ingen direkt effekt så jag använder de klassiska från typ h&m istället:( Kram!

Postat av: vintageretroprinsessa

ERica : God jul och gott nytt på er med :=)

Vi hade en toppen julafton :=)

Jag älskar den det är den bästa ögonfransböjaren jag nånsin haft :?=)

Du ska värma den en minut innan du använder den på ögonfransarna ;)



Kram

2008-12-25 @ 14:21:40
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback