- Disco Disco




- Kenny i dag med sin lilla disco utrustning hahahhahah fatta hur rolig den är lyser spelar och snurrar , på en och samma gång hur rolig som helst.
Dock ser man inte hur mycket den lyser på bilden men den lyser upp rejält den där lilla roliga disco maskinen  ;)









Måste passa på och tipsa om en go bit som trillat in på Lindex.
En söt velour klänning med söta  katten jansson på  ( just katten jansson gosedhuret springer min lilal Hund laleh med och leker nu )

 klänningen kostar 179:- Lindex.



Kommentarer
Postat av: Essul

Tack! Hittade affären jag frågade efter, nämligen Cool Stuff.

2008-12-12 @ 01:33:54
Postat av: Att ha det gott

Men så söt

Den tror jag att mitt barnbarn Vilda skulle passa i

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Essul : Bra :0)



Att ha det gott: ja älskar dom färgerna :)

2008-12-12 @ 11:28:20
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback