- Du tog mig med storm



- Dagens bästa fynd.
Sprang upp på second hand för  att spana lite.

 När vi ska ut står det här läckra pottskåpet med dessa vackra knoppar, det står ju bara Jessica skrivet all over.
Kollar prislappen tänker det är säkert dyrt.
50:- hallå det är ju inte ens vad knopparna på indiska kostar, slår till direkt och ställer mig betalar igen ;).
Jag har varit i ett enda lyckorus hela dagen.

Tack söra rara pottskåp som pryder min del av sängen.




Taaaaadaaaa det färdiga resultatet.
Jag är huuur nöjd som helst.
Det är så vackert.


Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Petra

GOD JUL PÅ ER FAMILJEN KRAM KRAM

Postat av: ♥Hanna♥

♥ ♥ ♥ God Jul Önskar Hanna ♥ ♥ ♥

2008-12-24 @ 12:42:21
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback