- En ekologisk drömm åkpåse


'

-  Jag är med och tävlar om drömm åkpåsen 2009.

 så här skulle min vara :

Designern Retro Jessica till er tjänst.

Hade jag fått vara med och ha ett finger i spelet hade jag valt en ekologisk modell.
Insidan skulle vara av varmatse mjukaste ekologiska ull, perfekt för dom kalla varga vintrarna uppe i norr.
Utsidan skulle innehava ett inpregnerat retro second hand tyg återvining var det ;)

I påsen skulle min dotter trivas som fisken i vattnet.

Färgerna får gärna vara brunt orange utsidan medans insidan kan vara av svartaste ekologiska ullen att gosa i sig i.
Det som jag tycker är viktigt är att andra ska se allt i ett litet mer ekologisk perspektiv :=)



Kärlek Mamma Jessica


Kommentarer
Postat av: mini

all lycka till till dig :) kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback