- Hallå alla snögubbar och gummor




- God eftermiddag
Kom hem från stan för ett tag sen har vart på möte.
Honey boney var på sjukhuset så Bambi har vart med farmor och busat :0).

Hann med lite snabb shopping och träffade på Therese och Amanda så jag joina dom  och kolla kläder på lindex :0).

skulle köpt ett gameboyadvance spel till kenny men det var slut så i morgon får han sitt :0).
 Kanske tom köper två så han får ett i julklapp med.

 Imorgon är det en massa på schemat.
Vi åker tidigt till stan.
Bambi ska vara hos farmor , sen blir det lunch på stan lite julklapps köp, sen nagelfix klockan 13.00.

Tänkte spana efter lie fint till alla barnen i julklapp fast dom har ju redan nu fått en massa hihiihihi ;)
Älskar att se deras nöjda och glada blickar, riktigt längtar till julaftonen, dom ska ju få så mycket fint :0).


 Ser ni bilden där uppe ?
En vinst jag och  barnen norpade till sig Laban film och laban kuddfodral det ska Bambi få.

Vann ju en till tväling bildbevis kommer upp strax för vinsten kom i dag :0)
snacka om att ha flyt ;).

Madicken hade sista dagen på dagis i dag sen är hon låååång jul ledig.
Kenny har sista dagen i morgon sen åker han med stefan till Umeå, spännande värre.
sen har han pappa helg hela helgen lång.


 Datan är upphottat med 2 gigs extra minne ;)
Flashigt värre.


 Vill passa på och tacka alla raringar som mailar så fina saker till mig.
Ni är guld värda ;)



Käääärlek en lycklig mamma.


Just ja fick ju en fin julblomma av svärmor i dag med :0)
Trevligt värre.
så nu pryder den köks bordet ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså, du ska lämna bort den lilla för att fixa naglarna? Minns jag rätt så skrev du i inlägget med alla kommentarerna(och lilla anna är med?) att du inte alls lämnade bort bambii för att fixa naglarna! Inte så bright kanske?!

2008-12-18 @ 16:34:44
Postat av: vintageretroprinsessa

Anonym : Nej du inte jag som lämnar utan hennes pappa när jag fixxar mina naglar är hennes pappa med henna läs innan du spryr galla.



Du måste ha ett väldigt tråkigt och väldigt orikt liv stackare.





stalker !!

Postat av: Anonym

Tyvärr står det inget om att hennes pappa ska vara med.. Sorry!



Du skrev:Imorgon är det en massa på schemat.

Vi åker tidigt till stan.

Bambi ska vara hos farmor , sen blir det lunch på stan lite julklapps köp, sen nagelfix klockan 13.00.



.. Och jag kan inte läsa någonstans i denna meningen att hennes pappa är med? Kan du?

2008-12-18 @ 20:03:59
Postat av: saga

men snälla lilla anonyma miss unnsamma patetiska människa. Det ser väl alla att ordet vi står där , vi som i ordet familj och så vitt jag vet märkt av här på bloggen är det pappan som skjutsa sin familj sen passar han väl på att ha pappa dotter tid medans jessica gör naglarna. Har ofta läst dina spydiga miss unnsamma kommentarer hur gammal är du egentligen ? Av innehåll att döma åtta på sin kant. Ha en underbar dag jessica

2008-12-19 @ 05:58:26
Postat av: vintageretroprinsessa

Men lilla anonyma stalker vi är en amilj som senap och vanilj håller alltid i hop påstår du på fullaste allvar att jag måste skriva Jimmy sks aksjutsa oss jag pch jimmy ska äta jag och jimmy sla handla julklappar kah och jimmy ska hångla på stan ????

skämtar du med mig eller vi är ett vi mer ska jag väl för fan ite behöva skriva du är ju fan sjuklig.

Jesus christ stalker.







Saga: Tackar tackar här ska en underbar dag betas av ;)

2008-12-19 @ 08:35:55
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback