- Hello budies




- Vem har sagt  att hundar inte kan maskera sig ?
Chack i  utklädningstagen ;)




 Här är chack utan förklädnad tillsammans med hans pappa ;) ( Min låtsaspappa Jonta )





Chack spanar in Terry ( brorsan han som köpte hunden men  dom har typ delad vårdnad dvs brorsan och min mamma och låtsaspappa )
Kolla in ögonen hallå får jag smaka popcorn eller ? hihihihihi



 Tro det eller ej men detta är då min mamma pinglan alas ingela plingela :0)
snygging va ( Hon skulle på jobb maskerad hihihiihi ) syns det att vi är släkt eller hahhahahahahha


Käääärlek


Nu spagetti köttfärs till kidsen :0)

Kommentarer
Postat av: Malin

vilken snyggt kort;) Sådan mor sådan dotter =) hihi

Postat av: Anonym

Malin : Moahhahahah precis ;)

2008-12-18 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback