- Jag kan fortfarande inte förstå




- Det har nu gått 11 dagar sedan jag fick reda på det hemska beskedet om att du var död :(
11 dagar av minnen ont i hjärtat och gråt.
11 dagar av  sömnlösa nätter , tankar på er.
Jag  kan fortfarande inte förstå.
Jag vill inte förstå men ändå vet jag.
Mina tankar bränner bakom mina ögonlock och mitt hjärta sticks till av saknad av er.
Alla minnen som dyker upp till ytan lika färska som laxen som ligger på isbädden uti affärerna.
Kommer jag nåsin förstå ?
Kommer jag verkligen det ?
Tårar bränner hjärtat svider sticker.

Jag vill inte ...
Varför ?
När jag lägger mig ner stänger igen mina ögon hör jag era skrik.. jag ser er  framför mig..

Hildig du finns på  min näthinna.. det är som om du försöker säga  mig nåt.
Du bara står där och hoppar.. du vill säga mig nåt. Jag drömmer men  du bara hoppar....
Varför kunde ingen rädda er ?

Varför ska jag fira jul, varför ska jag få känna lyckan när ni inte finns mer.

Camilla Hilding Baben.. ni finns på min näthinna.
Vill inte sova...

Ett rött ljus är tänd för er jag bara stirrar in i det likt elden.. elden som slukade upp era liv.
Elden som gjorde att ni dom vackra förblev till nåt  annat.
Nåt som jag inte vill se.

Jag vill se ditt leende camilla, Hilding  jag vill se dig lycklig fri springa runt  gnaga leka busa som du alltid gjorde.

Mitt hjärta gör ont.. men jag vet att jag aldrig kommer få uppleva den smärtan ni gjorde.

JAG VILL INTE FÖRSTÅ....

kom tillbaks... skratta.





Mina minnen väcker er till liv men aldrig för gott.
Mina tårar rinner men inte kunde dom släcka elden.
Allt är försent.

Mitt ljus lågan som brinner, mitt hjärta dunkar jag är levande men inte ni.
Varför ska allt vara så satans orättvist ?


Kommentarer
Postat av: Petra

Livet är inte rättvist.Usch vad hemskt kram till dig

Postat av: vintageretroprinsessa

petra . tyvärr är ju just livet så orättvist

2008-12-25 @ 21:54:27
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback