- Slår aldrig fel samma visa varje jul



- Den legendariska julkalender inhandlades redan 2 veckor innan 1 dec.
Väl gömd inne i skrubben trodde jaga tt den skulle förbli orörd men icke.

Råtterna kenny Madicken hittade snabbt åt den , och frågade varje dag fram till den 1 dec mamma när ska vi få öppna luckan.

Väl den första dec och choklad kalendern togs  fram.
En lucka varje dag ,  tror dom misuppfattade det hela och åt upp hela.

Att det ska vara så svårt att hålla tassarna i styr ??!!!


Okej erkäner att jag var en liten skit som inte heller kunde hålla mina  fingrar i styr.



Har du kalender till dina barn ?
Har dom lyckats hålla sig i från att öppna   alla luckorna i ett enda naffs ?

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, de där känner jag igen när jag var liten.. :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin : Åhhh det finns fler :0)

2008-12-02 @ 22:53:04
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Lotta

FNISS!! Jag brukade gnaga runt varenda chokladbit, vågade inte riktigt ta hela, så ja brukade lämna några mm...

Mina barns ligger högt uppe i ett skåp och tas fram efter maten på kvällen. Annars skulle de nog vara slut.

KRAAAM

2008-12-03 @ 07:26:37
URL: http://www.nelloli.com
Postat av: VintageRetroPrinsessa

LOtta : men ad smart du var då ?!!!

att jag själv inte tänkte på det jag var väl för glupsk hahahhaha :0)

ha det finast kram

2008-12-04 @ 09:10:45
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback