- Som en dans




- I dag var det tjo och tjim på väg till dagiset / skolan.
Madicken glad i hågen över att ta med sig lite pysselsaker medans kenny rädade en katt ;).


Balla var nyfrisserad och fick ta på sig dö skalle tröjan så han ej skulle frysa i snålblåsten ;).

Lill flickan sover ännu med Papi.
Vaknade några ggr i natt ;)

sitter smackar nya polly x-mas collection med smak av vanilj glögg saffran kanel och marsipan.
Mums, med isvatten.

 sen blir det mina nikoton fria snusar som jag håller på testar och ska skriva utlåtand eoch skicka i väg i dag :0)
fint som snus.

Gårdagen hann jag rensa alla säng kläder
putsa alla köks fönster in och utsida.
Klippa Balla tar ca 45 minuter sen schampoo dusch och balsam dusch  klo klippning
nu är han alldeles ren och fin och så liten :0)
inte massa skit som kan fasta i pälsen nu när sandningen kommit i gång ute :0).


Gick in på loppisen en sväng i går , hittade en vacker glas skål att ha frukt i
En liten glas skål med lock att ha fin choklad i
en gammal liten ram.
och gamla julgrans kulor till bla kennys gran och mitt bonsai träd här ovanför mig ;).

snart är det jullov wiiihooo.



Käääärlek Mamma Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback