- sugen på pyssel och apotek

Shabby chic paket

- Hallå mina kärlekar.

Idag blir det åka till stan då vårat apotek har stängt :S
Måste hämta ut Bambis nya salvor.
Tur att Malin är med annars hade jag behöft ta bussen.
Då Bambis pappa är hon sin mamma ?
Vägrar svara på sms tror inte han får prata med mig när han är där ?
Hur kan man välja bort sitt sjuka  barn på  julaftonen ?
Hur kan en familj ens tillåta detta ?
snacka om att inte ta ansvar.
Skulle aldrig över min döda kropp  svika mina barn på något som helst vis.
Men det verkar ju gå i arv i den där familjen tyvärr.
Och tror nu inte att ni kan bestämma vad jag ska skriva när jag ska skriva.
Sussi vi vet att du skriver på bloggen men det roliga är att ditt ip nummer är blockat sen läge tillbaka varför är det det ?
kanske måste man tänka efter vad man skriva om andra i bloggarna.
Man kan inte vara anonym,
Så är livet.
Min mamma skulle då aldrig tillåta att jag ej tog hand om mina barn såsom på en högtid som julaftonen.
Förklarar ju bara vilka människor ni är.
Hemskt




F F L
Märklig familj va ?

Anyway , måste ju ta med  kidsen och Madicken ska åka med sin pappa.


Dags att jalla jalla.


Peace love and understanding !!!!!!



I dag är jag sugen på pyssel.
Vill pyssla.

Malin vi skulle ju dra igång våran pyssel  cirkel jue hihiihihihi.

Kommentarer
Postat av: hannah P

Dags att klippa navelsträngen med sin mamma kanske??

2008-12-27 @ 11:09:21
Postat av: hannah P

Eller kanske dags att dumpa denna mannen eftersom han ite verkar ställa upp?

2008-12-27 @ 11:10:02
Postat av: **elle**

Skickar en kram till dej jessica!

Postat av: Erica

Nä du kan inte mena allvar..? Har inte Bambis pappa varit hemma under jul tillsammans med SIN familj? Dvs dig, Bambi Madicken och Kenny. Kommer han inte ens hem till er när barnen fått magsjuka och hjälper till?! Om det är så, så skulle jag iallafall aldrig acceptera det :( Ett barn är mammans och pappans ansvar, i nöd (ex. magsjuka) som i lust (ex. julafton)!

2008-12-27 @ 14:09:35
URL: http://tindrah.blogg.se/
Postat av: Görel

Du är värd nåt bättre, Jessica!! Hn är ingen man, han är mammas lille gosse än...

2008-12-27 @ 14:58:05
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: åsa

Har läst här ett tag men inte kommenterat förrut.. Gillar det du skriver och du verkar vara en underbar mamma! Kram och god fortsättning,

2008-12-27 @ 16:39:20
Postat av: Anonym

konstigt att mitt ip-nummer är blockat??jag har faktiskt aldrig lämnat en kommentar i din blogg...men det måste ju ha tagit hårt som satan på dej det jag skrev som kommentar till julafton,eftersom du raderade det inlägget fort som fan....../sussi

2008-12-28 @ 01:22:11
Postat av: Anonym

märkligt att mitt ip-nr är blockat precis nu efter att jag lämnat kommentar om julen?har aldrig lämnat kommentar tidigare!o det måste tagit hårt som fan,eftersom du raderade det på en gång.ingen bestämmer vad nån skriver,men skriv ingen skit,utan skriv hela sanningen nästa gång mytoman!

2008-12-28 @ 01:33:23
Postat av: vintageretroprinsessa

Hannah Han har väldigt svårt för det verkar det som hon tom läser hans post och öppnar den ??? ;)Lagar mat till han :)





** Elle** tack sweety pie du är söt du :=)



Erica : hans mamma / syster ville att han skulle vara hos hans ena syster på jul då vart bara jag och bambi bjudna och mina 2 andra barn fick INTE komma , ni här ju hur djävla sjult det låter !!!!!!!!!!!



Görel : Ja nåt är det iallafall när man inte kan släppa mamma ur sikte och honmåste ringa sms flertal ggr per dag.



Åsa. Tusen tack för din fina kommentar kram





2008-12-28 @ 12:29:59
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mia

Men hallå! Han ska ju vara hos er när kidsen vart sjuka o det är jul.Jag tycker du verkar va en mamma som prioriterar din familj och ställer upp i alla lägen,kram på dig och om din man läser det här så fy skäms åk hem och ta hand om din familj!

2008-12-28 @ 21:42:42
URL: http://mariakalinka.blogspot.com
Postat av: Miian

för fan!

har det löäst sig?

så gör man ju inte,man bjuder väl HELA familjen ????

Dina barn ska väl inte straffas för det,sucks!

2008-12-29 @ 19:35:15
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback