- Titta hon sover



- Utslagen hjälte somna nyss i min famn.

själv sitter jag kikar en film på sexan dricker smoothie och chillar.
Kenny sitter vaken nyklippt och nyduschad, som tur var har han och jag klarat oss i från magsjukan.
Allt är upptvättat. skönt.

Nu nu vart kenny så tröt så han sa snabbt godnatt och gick la sig ;)
Tror jag det :0), dock fick han sovmorgon till 11.00 i morse skönt med jullov.

Imorgon kan han nog vara ute härja med Madicken.
Madicken som var så besviken i ag då hon var sjuk och inte kunde åka med sin pappa och hälsa på farfar,
stackaren.
Men imorgon är det nya friska tag att sikta in sig på.
Lillebror min ligger och spyr som en gnu stackaren :(.



*** Love is family ***


Kommentarer
Postat av: Mia

Va jobbigt. Hoppas kidsen kryar på sig. Du får ta hjälp av din man så du får vila lite. Kram.

Postat av: vintageretroprinsessa

Mia : Nu är dom krya och friska och fulla av energi :=)

2008-12-28 @ 12:32:05
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback