* Det jag använder till barret *

33467-6007




Eftersom ni är fler som mailar / frågar på bloggen vad jag använder till håret tänkte jag visa  er lite utav dom produkterna jag använder till mitt här.


Översta bilden Algin 12 Redken  bästa då man ska platta håret.

Har en liten hårspray elnett till luggen lite andra redken produkter,


Duschar givetvis i redken men använder mig utav en blonde redken schampoo för att  få lyster.


Sen är det en hel del sebastiaon trucco och tigi.


Näst sista bilden använder jag för att få glans. Från tigi doftar godis fick den av älsklingen får längesen och den är verkligen superdryg,


Sista Bilden Redken smooth down kan användas innan man plattar håret / efter för att få rätta glansen  doftar oerhört gott och är verkligen superdyg  kostar lite över 300:-



Plattångar håret då jag gillar det Raka ( Inköpt på salong då jag anser att dom är dom bästa kostar en slan men  är verkligen värt det ).




image1566


Vad använder du til ditt hår ?
Favvo produkt ?


Kommentarer
Postat av: joss

jag plattar bara mitt hår och använder hårspray, inte mkt mer =) joklart, sen använder jag det shampoo & balsam som finns hemma!

Postat av: Lia Florenz

mkt produkter ju :D

2008-02-23 @ 13:57:14
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Petra

Haha.
Jag använder också Redken fast den röda serien. Det är verkligen världens bästa produkter, dryga o håret blir av bästa kvalité.
Styling o skydd för håret använder jag också sebastian, rekommenderar Posion 9 om du inte har den. Funkar både i vått o torrt hår.
Elnett spray funkar kanon, en av de bästa "billiga" varianterna. Annars är glanssprayet från redken riktigt bra!

Vi har verkligen samma produkter i badrumsskåpet, alla fall till håret! :o)

Ha en härlig lördag/
Kram

2008-02-23 @ 15:55:11
URL: http://bitchigbrunettsbravader.blogg.se
Postat av: Johanna

UIY..Elnetten luktar så illa tkr jag..
Hur står du ut?

/känslig & gravid (?)

2008-02-23 @ 17:47:08
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Joss :

Lia : Yees blir så i bland ;).

Petra aha :=)
Du menar portion 9 från sebastian trucco jo den har jag alltid hemma och är en
klar favvorit ;)

Johanna ; kansle är det doftar inget mer än andra fast å andra sidan använder jag typ aldrig spray ;)

2008-02-24 @ 12:55:24
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback