El choco i bought this ...

33467-6067


Fann dessa bra böcker jag vlat haft wiiihoo läsning för mig och älsklingen ;)
Goood shit.





Fann en snygg flanell skjorta till Madicken kommer bli så snygt till hennes mörka polarn och pyret jeans ;)

En nsygg turkos hood från Bik bok till mig,

Veckans vara på indiska 49.50 :- vitt linne finns även i andra färger ;).

Extra snowboard / ute braller kenny.

Byxor lovika vantar och en döskalle påse till Madicken,
Och en ny vän till Madicken nicke nyfiken  med en kanin ;)


Nu ska jag Mata Bambi sen ska jag upp leka med Madicken.

På återseende.

Kärlek Respekt.


image1566



Har du shoppat på bok rean i dag ?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hello mother Jessica. Schyssta prylar du shoppat idag. Dem böckerna verkar bra. Själv har jag varit en sväng i helsingborg idag och shoppat jag med. Det blev ett par böcker: en bakbok och en "lilla röda traktorn" till min lillkusin. Sedan blev det ett nytt dammsugarmunstycke som går under soffan i vardagsrummet, 4 nya toppar på hm, apple blossom shower gel och body lotion på body shop, nya solglasögon till hela familjen, fotbollskläder till sonen samt svettband med eldflammor på åt honom. Sedan köpte jag nutri gloss shampoo och balsam åt mig. Lunchade en hot plate på grafitti. Kul med såna här dagar. Nu blir det dock lite mer allvar med ett par riktiga pluggdagar. Ha en skön kväll!

2008-02-26 @ 19:33:40
Postat av: Pernilla

Förresten så hade de prov på nya cherry blossom på body shop. Body butteret doftade väl ok men inte min favvo. Vad gillar du det?

2008-02-26 @ 19:35:27
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Pernilla : Hallå hallå ;)
Tack önskar jag hade shoppat mer böcker men det var kaos där jag var :S.
Åhhhhh body shop som verkligen har bra prylar, verkar som om du haft en lyckad shoppingdag med kul :=).
Det borde fler unna sig .

Lycka till med allt pluggande. :=)

Ang cherry blossom har jag ej testat det :S

Postat av: Carro

Tack för tipset om linnet , det måste jag spana in ! :D

2008-02-27 @ 14:29:59
URL: http://acmd.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Carro : Perfekt ;)

2008-02-27 @ 20:39:41
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback