Gårdagens 15 speed på stan innan nagelfix ;)

33467-5971




Först hämtade vi ut jordgubbstårtan tilsammans på Lundbergs ( Den var supersmarrig ).
Sen Åkte Bambi / Jimmy till farmor fika medans jag hade 15 min på stan innan naglarna.

Köpte en rengörings set som jag ofta använder och  verkligen älskar detta,.
Sen en nytt Lancome läppglans ( Beroende ) Denna nyans hette Mulberry  hur ballt som helst då jag är ett äkta mulberry fan ;)

PÅ Lindex fann jag denna mössa till Madicken då en massa försvunnit från dagiset :(
Ugglepyjamas till Bambi och en mysdress att ha hemma  att softa i ;).

Kenny fick en ny snygg brun Pike tröja.

Sockar till mig och massa hello Kitty saker.
sen Hårspännen med öron hahahha hur söta som helst jue.

Närbild på halsbanden med >My little pony och en inlines... yeees  its for me hahahhaha .

sitter i ett fotbad älsklingen är ute och tvättar Bilen Bambi sover :0)


ska strax äta en frulle och koka chai latte ;)



Kääärlek


image1566

Kommentarer
Postat av: Petra

Heey!hi hi ja har jue köpt samma ansiktskit och läppglans o hello kitty hårspännen till alex o pyjamas t engla bor vi i samma stad?kraaam

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra :
hahahhahahhaaahah amen guuuuuuud apar vi efter varandra kanske hahahahha fasen vad kul.. måste bero på att
vi har samma smak hiihihi kul ;)

sköt om er.

2008-02-21 @ 10:13:38
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Ema

Hej! Vad kostade ansiktsrengörings-kitet? Kram

2008-02-23 @ 14:03:55
URL: http://www.obstinate.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Ema : ) 95 kr kicks ;)

2008-02-24 @ 13:00:22
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback