Gårdagens lyckade speed shopping ;)

33467-5957

Den sötaste Madicken i sin nya snygga jacka jag köpte till henne i går ;)
så söt.
Behöver jag säga att hon var super duper glad för den var ju såååååå fiiiin som hon sa ;).




2 nya glas till våra chai lattes ;)

skpr din sko till mig kostar 449:- och så där äckligt sköna  mina ska användas flitigt ;)

Ny ansiktscreme finns på apoteket 149:-

Bik bok Jacka med såna där sköna muddar perfekt då den är i tunnt mjukt dun ;)

Jackan till Madicken som är på stora bilden.

Skålar från Indiska.

Waldorf docka Bambi.


Tröjor till Balla Laleh ( Hundarna .

Crocs  skor till alla barn med smycken hahahaha ;) Fast Bambi får vänta med sina ;).

Sofies Mode och en bitring till Bambi sen ;).

Marimeko liknande kökshandukar :0)



And then meeee yesterday enjoy.


Nu dags för en sköööön härlig dusch.


På återseende !!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vet att jag/vi inte har med det att göra, men du shoppar verkligen mycket. Förstår inte hur du får pengarna att räcka till, när man är mamma-ledig är man inte direkt rik =)

2008-02-19 @ 12:35:22
Postat av: VintageRetroPrinsessa

stina :
Hmm varför skulle man inte kunna vara rik omman r föräldraledig ?
Hmm var det roligaste jag hört på ett tag ;)

det är ju som man gör det till ;)

spending all my money :=)

Postat av: Linda Bunn

Men visst kan man handla om man handlar med förstånd, inte sant?

Tack för en fantastisk blogg!

Kramar från ett Kalmar i vårskrud

Linda

2008-02-19 @ 15:28:52
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Linda Bunn ;
Tusen tack för din fina kommentar .
Välkommen åter ;)

2008-02-19 @ 16:10:34
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: stina

Jo fast man får ju ut betydligt mindre pengar. (Beror dock på vad man tjänat innan, men ändå.) Vad jobbade du med tidigare?

2008-02-19 @ 18:04:24
Postat av: VintageRetroPrinsessa

stina : Jobbade i djuraffär / md missbrukare / på spa.
Vad har föräldrapenningen med det hela ?
Man kan ju ha en hel del andra pengar liksom ;)
Hört talas om buffert ?

Mina pengar som jag spenderar :=)
Till mig mina barn min man mitt hem mina dur and i just lovin it ;).

Är du mammaledig själv och har det svårt att gå i hop ? :=)

2008-02-19 @ 19:23:59
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: anna br

Halojj! Jättefin blogg du har! Hamnade här på nått sätt och har fortsatt följa den. Måste bara får säga att din jacka (den grå) Är supersnygg! Får man fråga vart du inhandlat den? Du verkar ju vara en hejjare på att hitta fynd på tradera! Jag är alltid för sen! Ha det underbart. /anna

2008-02-19 @ 21:07:49
URL: http://anaphalis.blogg.se
Postat av: stina

Nej jag börjar min mamma ledighet om ca 1 månad och jag bara fasar för hur man ska få pengarna att räcka till. Känns som man kommer bli så fattig.=) Därför var jag bara nyfiken på hur du ska shoppa så mycket.

2008-02-20 @ 12:44:47
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna br :
Åhhh tack för kommentaren. Jackan köpte jag för nåt år sen på hm :=)
Ha det bäst mvh Jessica :=)

stina : Det baseras ju på hur mycket man jobbat innan f/ penningen.
shopping är ett av mina intressen ;)
Och jag har sparat en massa pengar / arvs pengar som jag använder,:=)

Lycka till.

Men du är väl inte ensam =?

2008-02-20 @ 20:55:40
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: stina

Jag tycker väl också om att shoppa, fast jag är nog lite snål. Jag får panik om jag inte kan spara pengar varje månad. Jag har ju en sambo, men det känns ju ändå inte som "mina" pengar...visst man betalar båda två, men man vill ändå ha egna pengar. Tänkte mest eftersom du har 3 barn också.

2008-02-22 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback