Grekisk sallad och vardagslyx




God kväll .

Har haft en underbar dag :0).

Gick på stan 25 minuter heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt själv fnissar nej nej men med Malin min älskade pusgurka hon stog därnere på din sko vänta på mig tror jag fnissar ;).

Bambi var med pappa till byggnads och farmor hämta massa leksaker till barnen :=))))

Jag har shoppat massa fint i dag mycket nöjd.

Älsklingen har gjort en grekisk sallad som strax ska avnjutas till tv med baugette,
Jag dricker coke till.


Sen har  jag en överaskning till min älskade man och han vet inget,

Pöronhalver i ugn med after eigt till det vaniljglass sen ska jag ge han massage för att han är den finaste pappan som finns till mina 3 barn hihiihihihihi,


Kääääääääääääääääääääääääääärlek.

Fick ett samtal från kenny då jag var och handla till hundarna i dag min söta lilla prins ;)
så stolt över hans nya mobil.



kääärlek from my crib

Kommentarer
Postat av: Karl

Kul att se att det gått så bra för er!
Fan va coolt namn på er dotter "Madicken".
Ha det cool /Kalle

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Karl : va fan har du bytt namn gosse ?
Tack Madicken är Ballt
;) söttoch tufft på samma gång.
Dock heter den minsta Bambi juuuue ;)

sköt om dig

2008-02-19 @ 09:50:34
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Karl

Jaha så det är Bambi och Madicken! Lilla Bambi får väl satsa på konståkning :)
Nej jag har inte bytt namn Kalle is the name of the game (sött och tufft på samma gång)
Take care you too!
Jag fyller år idag :)

2008-02-19 @ 13:40:28
URL: http://www.welcomestranger.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Karl :
Ja visst så är det jue ;).
hahhaha du e fan fr rolig.
Jaså
du fyller år minsann får väl kika in och gratta pappan då ;)

2008-02-19 @ 14:19:20
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback