Jag älskar min chai

 33467-5896


Åhhhh av finate Faster Lena fick jag chai Pulver till mina chai s  åhhhhh im in love  .

Fatta samma lika som uh serverar ( Fiket i stan )

Behöver jag säga att  jag är sååå nöjd över min nya kärlek min chai latte pulver hihiihihihihi.



Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen tack Lena du är finast.

 Fast det var inte bara jag som fick paket ;)

Bambi fick en skallra, rosa plysch braller och en retro rosa body ;)
Madicken fick en Pippi Plånbok  och en  Paris hilton hund i väska hihiihih.
Kenny dinosarier.

Älskar att vara med er puss mina pussgurkor.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej! älskar chai men hittar adrig något bra att köpa hem. Får man fråga vart det kommer ifrån =)
Kram Em


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback