..... jag är inte bara mamma jag kan pyssla oxå.

33467-5869

 Mästerverket skapat av Moi... Jessica den legendariska... en egen mobil.. ja en ensam råtta hänger där och dinglar  en så länge... tänkte hänga dit vackra tygbommor sen.
Använde mig utav en  indiska lampskärm som jag tänkte kasta .
Men nuvart det nå bra av den.
En skötbordsmobil.. eller iallafall början till en.

När jag dona i förådet testajag jackor.
Hittade en dunåkpåse i svart som nu är tvättad.
Hittade en försvunnit läppglans , en parfym
Massa kläder som Madicken kan ha sen.
En snygg jacka jag hade glömt.
Snygga palestinasjalar.
250:- kr i Jackan jag hade då vi var i sundsvall på ikea ;)

Det som göms i snö finns i tö heter det jue ;).


 sitte inväntar Bollibompa med Madicken.
Hon är förbered med uppskuren frukt dvs äpple päron och vindruvor i en skål.
Ett glas med citronvatten  och  2 rosa sugrör dinglar på kanten.

 Och jag hänger vid datan ..
chattar med Madicken..
Matar Bambi...


 Welcome to my life. 



Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha du verkar va lite som mig hittade en massa fynd i garaget här om dagen, bland annat två par jeans som jag helt hade glömt bort men glad blev jag...Vilken fin mobil fattar inte hur du hinner med allt...Skicka lite energi till mig tack :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna : Tipset för energi stoppa duracell batterier i arlet hahhaha;).

Kul med fynd ;)

2008-02-05 @ 21:33:41
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback