Min lilla snuppa och jag vi har det så bra ;)

33467-593433467-5933

sorry för dålig uppdatering har fullt upp med mitt familjeliv och kärleksliv mohhahahahhaha ;)


 Idag har vi vart ute gått i det soliga vackra vädret.

Åt nyss mat ;

 Var jag som stog för maten i dag .
Vart Lax i ugen med massa goda kryddor. Grädde. Potatis kalla ärtot och körsbärstomater.
Riktigt gott.

Min familj är det viktigaste  och värdefullaste jag har här och nu,


 Ser att det finne en hel del ute med små små babysar som bara lämnar bort dom vind för våg för att festa
dricka sig full sånt gör mig äcklad och berörd  som mamma  :(
skulle aldrig aldrig lämna bort min babay så länge  jag ammar ;)


Kärlek Peace

Kommentarer
Postat av: miggs

Alltså jag kan hålla med dej till en viss del att lämna sina ungar vind för våg (vad det nu är, antar att folk har olika uppfattningar vad som är vind för våg) för att ut och supa på stan liksom.
Sen gillar jag att umgås med mina vänner när mina barn är hos deras pappa, tex ibland har vi tjejmiddagar med bara ett glas vin (ja, när jag inte va gravid då) men ibland blir det att vi alla går ut och slår klackarna i taket. Att "supa" sej dretlös gjorde man väl som 15åring. Sen kan det vara gott att smutta på goda fruktdrinkar ute, men bara för det är man väl ingen dålig eller ansvarslös mamma om man ändå är barnledig, tex att barnen är hos mormor eller hos pappan (om man nu inte är ihop) det tycker ialf inte JAG, personligen

2008-02-17 @ 17:08:13
Postat av: lea

Miggs du dricker väl fortfarande ?
vägrar släppa fram kommentarer i din bogg bara för att du är en fattiglapp som lever på andra ;)

2008-02-17 @ 17:22:26
Postat av: Emelie

Hej ska länka vilka bloggar jag läser dagligen i min blogg. Är det okej om jag länkar din?

Kram Em

Postat av: miggs

lea (eller vem du nu är)

HAHA! ja oja, jag är full vareviga dag :-)
Fattiglapp? Ja oja det är jag det med!
PUSS och ha en härlig dag!

2008-02-18 @ 08:00:19
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Men please skriv i hennes blogg har inte tid med 14is trams herregid grow up

2008-02-19 @ 11:11:37
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback