MR HILDING FÖRSVUNNEN !!!!

 



Har någon sett min mopspojke, liten gul hund med svart ansikte och knorrsvans. Försvann från Billsjösjön  20 feb Har Du sett honom, levande el död, hör av Dig till matte Camilla, el polisen i Ö-vik. Bild på Hilding finns på
http://www.dhiammaras.se/



 Snälla har nån sett HILDING ring camilla  eller polisen OMG oavsett om han är död eller levande.
Alla väntar hem Hilding.

Mr Hilding jag hoppas att du finns där ute LEVANDE
Jag ser dina ögon framför mig, Madicken sitter leker med sin Mops mjukiskompis nu.


 Hilding alla väntar på dig där hemma hoppas att du  kommertillrätta
tänker på dig gubben....

Minns du förra julen ...
Jag fick klä dig i tomtedräkten och du fes på mig... jag bara skratta åt dig..
 Nu gråter jag när jag tänker på dig :(
Jag knäppte massa vackra kort jag har på min dotter.
Charmis snälla kom hem.

  Om du blir erbjuden att köpa en äldre mops oavsett vart du bor i sverige kontakta camilla på 0660 260438
Matte väntar på dig gubben.


snälla nån som vet vart Hilding är ????


Rädda Hilding !!!!!!!!!!





image1566


Camilla du ska veta att jag tänler på dig jättemycket.
 Alla ber för att Hilding ska komma tillbaka välbehållen , Madicken sitter leker med en låtsas mjukis Hilding och klappar han och säger Hilding kom tilbaka sötisen.

 stor kram till dig camilla va stark  !!!!!!!!   Jag ber av hela mitt hjärta att han komer tillbaka välbehållen till sin älskade familj som saknar han oerhört.

Kommentarer
Postat av: anna br

Usch vad tråkigt det skär i hjärtat på mig =( Ska hålla ögonen öppna...men skåne är ju lite långt ifrån. Men man vet ju alldrig. Ha det fint!

Postat av: Malin

usch, jag är ute och letar för fullt, det är ju inte så lång imellan mig och därifrån han försvann..

2008-02-29 @ 20:43:41
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: Görel

Åh vad hemskt!!! Jag ska hålla tummarna för lille Hilding! Hoppas ingen har tagit honom!!

2008-02-29 @ 23:41:25
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna br
; Man ska aldrig säga aldrig han kan finnas var som helst :(
Tack.

Malin : ja jag vet tänk om han bara kunnat gömt sig i erat stall eller nåt ;)

Görel :
man hoppas ju som sagt var på det bästa ;)

2008-03-01 @ 12:52:05
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback