Strålande vintersol älskade barn..

33467-6050


Vakna av att solen sken mysigt.
Kenny Madicken gick upp klädde sig år frulle vid tv
Borsta tänderna.

Jag packa väskorna-.
Tog med mig Balla och gick til kennys skola sen til Madickens dagis som ligger en längre bit bort.
Supermysigt att gå då solen skiner.,

 Har hunnit med en tvätt dammsugat nedervåningen,

Dagens frulle : Mannagryns gröt som älsklingen gjorde ( han är och tränar på gymet )
Jag ska strax hoppa in i duschen.

ska in till stan en snabbis möta syrran lämna av en väska med kläder till henne och Enya och massa smink och tidningar ;).

Givetvis ska jag spana bokrean är  några bäcker jag var sugen på hoppas bara att man hittar dom.








Gåradegans  Gotta massa frukt nötter vatten och lite godis till mys tv kvällen.


Kärlek respekt.


image1566


Vårda kärleken ömt.
Finns inget vackrare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback