Todays spending.

33467-6041

Självklart följer sofies mode med hem lite trevlig läsning så här i början på veckan.

 Sen vart det Alvedon ett måste att ha  hemma då Bambi ska ta sin tre månaders spruta runt den 11 mars :S
Tur att honey är med hatar allt vad sprutor heter.




På kappahl fann jag denna snygga jacka till Bambi till våren.
Liknar den på Polarn och pyret men betydligt billigare ;)
sen är det 3 små söta elefanter nertil,

2 coola braller till Bambi och en Body till senare ( storlek större.)
Mössa och badbraller att ha på badhuset ;).

Yees trodde ej attjag skulle finna denna oja som är en KLAR favorit hemma hos oss.
Perfekt då man har babymassage ;)
sååå glad att  jag fann denna olja på LIFE.





Prinsessklänning med skor till Prinsessan Madicken ;).

En söt ljusykta till vårat sovrum.

Bild 2 3 4 Röda korset . Kläder till Bambi ;)

Bild 5 : ljys och ljuslyktor frå Åhlens.

 På vero moda shoppade jag nåt till mig själv ( helt otroligt va hahahah )
snygg gul munkjacka och en snygg klänning som jag tidigare spanat på älskar den så söta puffärmar.

På stadium fann jag denna snygga jacka till kenny nästa vinter att Åka snowboard i.
YEEEEEEES.  Han vart såååå nöjd så.



Nu ska jag ut med hundarna och Honey går med Bambi.
Kenny sitter äter innan Bolli och Madicken sitter surrar  med han ..  trevligt mat sällskap hahhaha.

Kääärlek Respekt.


image1566

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN HELL VAD DU SHOPPAR QVINNA,
SKULEL OCHSÅ VILJA HA RÅD :(

2008-02-25 @ 19:57:18
Postat av: Kristin

Mycket fint du hittat idag. Nova har samma byxor från kappahl, så söta!! Måste kolla in jackan du köpte där, den var verkligen lik pop jackan. Kram

Postat av: Malin

tack för jag fick träffa er idag =) va så länge sen

2008-02-25 @ 20:34:37
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: Petra

Jisses kvinna va du är grym på shopping!!!
jag har verkligen mött min överkvinna!
Det är dig man ska hålla hårt i på rean eller när man bara SKA hitta nåt på stan.

Fina saker alla fall
Ha en bra kväll o morgondag!

2008-02-25 @ 22:07:52
URL: http://bitchigbrunettsbravader.blogg.se
Postat av: la mami

Vilken snygg jacka till Kenny hade velat ha en likadan till Anton. Kostade den mycket måste ju hålla i pengarna nu när man bara har en inkomst.
Trevlig kväll..

2008-02-25 @ 22:12:10
URL: http://lafamilja.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : du får ta dig råd ;)Kristin : samma material med ;) superbra till billigare peng.

Mvh J

Petra
hahahha shopping är mitt förnamn ;)
och mellannamn och efter namn ;)
Älskar att fynda ;) Tack.
Ha en super fin dag vi har strålande sooool ;).

La mami :
Ja visst var den snygg finns påstadium hade kostat 699:- nu halva KAP
perfekt att fynda
till nästa år ;)

man har tre barn att handla skol / dagis kläder sen fin kläder att ha hemma sport kläder och 10000 par skor ungefär.
Blir en hel del vil säga
Kram och ha det finast
Malin : hihiih detsamma vännen.

2008-02-26 @ 10:18:48
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback