Banana skiiiids....

33467-5751







Full rulle all day long äntligen lite softartid puuuug.
Åkte själv in med Madicken  och Bambi med buss till stan so far lugna gatan ;)

shoppa en snabbis innan jag skulle fixxa mina naglar som jag gjort dom senaste 8 åren hihiihihihiih.
Fick hålla i Bambi  ca 40 minuter ville ej ligga vara med lilla syster på en filt hihiihihih , men det kirrade ju jag,
Madicken dyngde 3 ggr på stan hahahahhahahahahhahaha värste elefant pooparna hahahhahaha stank satan.


    Bilderna tagna nu ikväll just innan vi alla tre brudar duscha ;)


Tjooo psssst har du för dig denna fredag kväll ?

Kommentarer
Postat av: Amelie

Du är en skönhet!

2008-01-25 @ 22:25:07
Postat av: Malin

full rulle som vanligt =P hehe

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Amelie : ha ha tar det som en kompimang tackar ;)

Malin : Men troru hahahahahha ;)
tyckte jag såg den där negern utanför här hahahah tänk om han vet vart jag bor hahahhaha ;)

2008-01-25 @ 22:36:39
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback