Ear candy..


Kommentarer
Postat av: Piiiiz mammablogg

Hej hej!! kikar in. Som jag alltid gör varje dag, har haft väldigt ont på slutet så det är inte alltid jag orkar kommentera, men läser gör jag:-) och Bambi e sååå söt. Jättefina bilder du lägger in, vad tider går fort, tycker det var nyss hon föddes!! Har ni planerat fler bebbar?? Många frågar mig o visst är det svårt att tänka tanken att aldrig mer vänta ett barn igen.... de e ju så mysigt!! eller hur.
Nä guud så jag svamlar, ha en underbar kväll!!
Kram kram till dig!!

Postat av: Danni

Rysligt bra :)

2008-01-24 @ 21:34:36
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Piiiz:
Ingen fara ;)
ibland har jag inte ens tiden att skänka andra en tanke och kika deras bloggar full rulle mest hela tiden hihihiihih ;).
Försöker att knäppa kort så mycket det går så fina minnen att ha sen i dag vart
Bambi 6 veckor. stanna tiden ;).

Hoppas att du får en fin fredag kväll.

Kanske blir fler barn ni då hihiihih,

Danni :=)

2008-01-25 @ 22:42:29
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback