Fika och shopping på stan ;)

33467-5524


 I går hade vi bestämt att vi skulle möta Faster Lena  och  kusinerna Filip och Alex för en liten shopping runda på stan   och fika på UH.

Jag fika chai latte och snickers tårta med grädde.

Ovanför ser ni den sötaste klänningen någonsin  från Polarn  och pyret till våran Prinsessa med tillhörande mössa.

Fick besök av Jimmys mammas syster och  hennes man från karlstad i går som kom med choklad till mig och Jimmy och barnen ;)
Bambi fick pengar :0).





Hann inte med så mycket i går pga av   hagel lite halv kukigt väder och  Filip och Alex som var med hihiihihi.
Dock fan jag INGET på vila helt  otroligt ;)

På Hm införskaffade jag nya Diadem och en ring . Hårfärg det är ett måste och en Body butter.

Jc som jag  i stort sett aldrig brukar handla på  gick iallafall in där då Honey hade spanat in ett par  Levis Jeans apsnygga.

Vart ett enkelt grått längre linne. Och en Eko bomull häst t.shirt.

På Röda korset fann jag en snygg väska för ynkliga 10 kr.
Haklapp till Bambi och en snygg shorts hängsel dress stickad wiihoo.
Köpte ett par Bamse mjukisbraller  till Madicken att ha sen att softa i ;).

En film på willys då vi var och handla mat.


  Gårdagens mat vart spagetti bolognesse ;)




 I dag kommer Malin förbi och ska kika på Bambi igen :0).


Kääärlek



Dagens  fråga har du shoppat på REAN ?

Kommentarer
Postat av: charlotte

Vilken fin klänning!!!
Damn :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Charlotte :
Yees visst är den den sötaste till den sötaste ;)

2008-01-03 @ 17:15:22
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Malin

Vilken snygg väska..

Japp har shoppat lite idag, härlig känsla då de var mkt mindre folk idag än de varit förra veckan.

2008-01-03 @ 18:46:19
URL: http://asplundofsweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback