Jag är en gummibjörn gummi gummi gummi björn...

33467-5663

Hallå världen denna torsdag :0)

Ny duschad och grann e man nu ochtar i gen sig med lite datande innan man ska natta  kidsen som   gör vackra pärlhalsband och  äter uppskuren frukt.

Bambi  sover sött i sin nya säng  älsklingen köpte i dag :0).




Dagens  mat vart stuvade makaroner och köttbullar drack vatten till.
I morse åt jag stekte limpor   med stekt ägg till drack massa vatten åt en banan och mina vitaminer.




 Nya sängen med nya påslakanet som mamma sytt av tyget vi köpte på ikea innan jul ;)

Fick hem nya mamma i posten  köpte en ny bok och carmex    har tappat bort min andra eller så ligger den i nån väska och skräpar ;).


Imorgon har  jag tagit ledigt åt kenny frånskolan så han ska få ha en heldag med sin pappa vilket jag anser är mycket viktigt.
Dom ska på stan  och kika sen badhuset,

Madicken ska åka med sin pappa och farmor  till badhuset  snacka om nån som e pirrig hihiihihihihiih,
allt är paket och hon ska ha sin nya Bamse baddräkt i rosa med en liten volang kjol på hihiihihihihiihih.
Dom kommer få en toppendag,

Älsklingen ska på em  byta olja till bilen inne i stan djäkla dyr olja för 1000 lappen ha ha ha dyrt med bil ;)

Ja ska vara hemma dona på  rensa lite mamma ska få lämna in massa  kläder och en babybjörn resesäng till second hand i gottne ;)
Älskar att rensa och ge bort till behövande man känner sig så ren efter att man gjort det ler.

Glömm ej Efterlyst i kväll 21.00 på kanal 3 .

På lördag ska vi åka till Ikea  Jag jimmy och Bambi.
Madicken ska få vara hos mormor alldeles själv för första gången så hn kommer lördag morgon 9.00 och hämtar upp prinsessan spännande.

Sen ska Lena och hennes man och kids åka och Jimmys andra syster och hennes pojkvän spännande.
Kommer att ta med en bärsele till Bambi då vi ej kommer  att ta med vagnen, man får hoppas att det går bra :0).
hihiihihihihihihi.





Dagens vintage Mamma i dag då vi handla  och fixade ;)

Chiao dags att gå upp natta Madicken    .

Ta hand om varandra .

Kommentarer
Postat av: HELLO MOMMY = satu

hej retro prinsessor..

Ja märker mina foton på familjeliv. det kostar 20 spänn att vara plusmedlem i månaden. Men det ska gå att göra gratis i Paint, genom att trycka på abc? (min bloggkompis tumadre.blogg.se kan i paint)hihi
och sen går det tydligen att göra i photosop om du har det ..fast det vet jag ej hur!!

Ska lägga upp en massa RETRO babytjejkläder +cooola bodysuits på Tradera inom kort.
Om du är intresserad?

Kram och godnatt

YO! Och ni är allltid sååå söta!

Postat av: Malin

Gud vilken fin säng ni köpt idag =)
Bambi kommer nog sussa så söött=)=)

2008-01-17 @ 20:33:08
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: Görel

Bambi ser verkligen välmående ut! Du verkar vara en riktig supermamma. Var får du all din energi i från? Själv är jag en trött o sleten fyrabarnsmamma. Önskar jagvar som du. Som du verkar vara i alla fall!!
Kram

2008-01-17 @ 20:39:44
Postat av: VintageRetroPrinsessa

satu : Tack
ska försöka att fixxa det så man kan ha
vattenstämplade bilder ;).
Åhh du får hojta till när du lägger ut tradera
och vad du heter så jag kan kika in PÅ din tradera och kika ;)

ha en fin kväll.

Malin : Tack hon ligger sussar i den nu hihiihihi ;)
sötnöten.

Görel : ha ha ha hon är ett litet matvrak äter en hel del mest nattetid så det blir inte så myclet sömn för mamma Jessica ;)
Det fr man ta
igen på äldre dagar ;).
Jag är ett energi knippe utav dess like ;)
måste vara all coca cola jag dricker och all kärlek jag får,.
Är så lycklig över mitt liv ler.
skickar massa energi till dig ;)
Kram

2008-01-17 @ 20:45:11
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Karin

Du är så snygg bruden! Skulle vilja veta vad du använder för rouge. Såg att du fått en till kommentar om det men vilket märke/namn och vilken färg? Skulle också vilja ha strålande kinder som du.

2008-01-17 @ 21:57:45
URL: http://karinenqvist.blogg.se
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Riktigt fin ring!

2008-01-17 @ 22:01:04
URL: http://samira.nu
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Karin :
Elisabet arden har jag ofast
hittar dock inget nummer utnött.
Dior rouget är i den serien med en blå dosa
vet
du vilken jag menar ?

Samira : tackar jag
älskar min ring ;)
sen matchar den mitt vackra guld halsband ;)

2008-01-18 @ 16:02:19
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback