* Jag är en liten råtta liten råtta liten råtta *

33467-5629


God eftermiddag alla där ute .
Ja eller nästan god morgon för mig hahahhaha låg i sängen til ett pga av migrän ont i lögonen
tror att det har med att göra efter fallet.

Nu har vi nyss varit ute på en promenad.'
Jag älsklingen och Bambi och Laleh.
Mysigt.

Laxfile i ugnen,
Potatis kokar och jag ska göra en god  yoghurt röra till
och slica upp lite sallad till;).

Nu äts lite gotta ;)
Inget man ska lära barnen :0)
Inget gotta  före maten är regeln här hemma ;) .



Psssst glömm ej Rocky i  kväll.

Kommentarer
Postat av: Minna / SPANbloggen

Hej!
Jag har kollat upp pris och storlek på flaskan som du var nyfiken på i Cocos doft. Flaskan är 220 ml och kostar 220 kr. Det är inga problem om du vill ha den skickad till dig.
Hör av dig till mig på min blogg eller maila mig om du fortfarande är intresserad!
kram minna / SPANbloggen.se

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Minna : Tackar ska kika in på din sida sanare :0)

2008-01-13 @ 16:54:07
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback