Pinky kinky..

33467-5810

Yeees efter frisör besök hade jag 10 minuter ensam  på stan då Älsklingen åkte med Bambi och hämta en sak ;)
Och jag shopa lite på 10 min hihiihihi.
Fann denna snygga PINK telefon ( hemtelefon vill säga )
Bra att ha 2 då man har 2  våningar ler.



Kastanjevatte som  jag ska testa på honey ikväll hihiihihi ;).
Sen ska givetvis det användas utav mig,

Gliss heat protector och en snygg vit stickad halsduk från herravdelningen ler.


Nu In med  mina marinerade kycklingfiler ( marinaden innehåller bla  Thai kryddor soya och honug den bästa marinaden ever )

Till  det potatis och cream fraice thai krydd röra  otroligt gott. sen Paprika och  Gurka och isvatten.


Har du shoppat nåt i dag ?

Vad blir ditt matens val ?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Schysst telefon. Dagens food blir fullkornsmakaroner och en sås med bacon och paprika/chili creme fraiche. Till det lite grönsaker of course.
Sedan dags att dra till friskis och svettis om man orkar.
Tränar du nåt Jessica? Jobbar du eller pluggar när du inte är mammaledig?

2008-01-31 @ 15:14:12
Postat av: anna

Måste bara fråga Madicken och min Alice är lika gammla tror jag :)
Alice byter kläder minst 8 gånger per dag och tar ut alla sina kläningar hon klär även sin lillebror i dom. Håller på att tappa tålamodet i mellanåt haha. Gör Madicken samma sak ?

Postat av: miggs

kastanjevatten är superbra! Har själv en flarra jag använder då och då, om man bara vill bli lite brun på armar och ben eller där hus syns.
DRYG och prisvärd!

2008-01-31 @ 16:36:31
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Pernilla : Din mat lät
riktigt smaskig ;)
Hoppas att det var gott.
Hoppas att du hann med att träna ?
Tränar och tränar sex är väl en form av träning ?
Motionerar med Bambi i barnvagen / bär henne.
Motionerar hundarna .
Lirar fotboll med min son
dansar springer jagar kidsen det borde räcka för min del ;).

Anna : Min Madicken är fyra ler.
hahahhahaha nä men däremot älskar dom att leka med utklädningslådan hon och hennes storebrorsa ;))))).

Miggs : Yeees smart
hatar brun utan sol luktar blää ser flammigt och
dirty ut ;)

2008-01-31 @ 17:19:25
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Pernilla

Maten var mycket god, men creme fraichen var stark. Ingen riktig höjdare om man har barn som också ska äta .

2008-01-31 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback