* Ryska små dockor i vårat hem *

33467-5602


snabb uppdatering på  min  shopping.
( Ska  äta egengjorda semlor  och dricka coke  jammie jammie slickar mig runt munnen likt en kissekat )


2 små ryska docker. Vi samlar faktisk.




Till Bambi ett rosa nattlinne , Lingon och blåbär kläning,

Madicken Polarn pcu puret kjol. Klännings tisha,

Bambi Mothercare orange overall  Body name it,

Hello kitty tröja for me Bik bok.

2 Långärmade mys tröjor.  Bik Bok.

Döskalle fleece kenny ( madicken har en i rosa ) Lego bil.

Polarn och pyret termos till Bambis välling då hon växer upp :0).

Massa ljus och massa kaffe doftande ljus smile.



Temlorna väntar.... jag tassar vidare



ADIOS.

Kommentarer
Postat av: Nahtalie

Åh, gud vad gott med semlor!
Det var inte igår.
Riktigt fina saker du har köpt:)

Postat av: Erika

Hej! Jag undrar vart du köpt den fina fleece filten?

2008-01-09 @ 07:39:46
Postat av: Hanna ^^

sötaste shoppingen som vanligt! Yo go girl!! =) me like kitty t-shirten -såklart! hehe.
men du, vart har du köpt döskalle fleece filten??? grymt snygg... såg den rosa i nått inlägg och blev helt såld!! VILL HAAAA! :D
ha en super onsdag! ^^

2008-01-09 @ 10:39:03
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: bajs

KOLLA I VÅR BLOGG FÖRSÄLJNING :d:d:d:d:d:d:d

2008-01-09 @ 10:47:20
URL: http://kglife.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Nathalie : semlor är ruggigt gott.
Tack jag älskar att shoppa :0)

Erika : Finns bla på Ruta spana in där
finns även i rosa.

Hanna : he he jag älskar ju som sagt var att shoppa hahahahhaha :=)
Döskalle fleecen finns la på rusta spana in där.
Mina barn älskar deras
gos filtar att mysa til bolli med filten.

Bajs Tummen upp.

2008-01-09 @ 13:06:10
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback