shopp shoppi snopp

33467-5771

 * En ros ljusslinga från indiska livar alltid upp i sovrummet *




På vila Fann jag denna  enkla mjuka tunna hood

På Indiska ljus glas och denna ljus slinga som hänger ovanför buddha tavlan i hallen

Snygg ljuslykta med frostat glas indiska som jag har i trappen till övervåningen hihiihihih.

Mössa kenny
Snygg  t-shirt Madicken
Troser sockar Madicken och en cool hund tröja med en liten hängade hund som sitter fast hihiihih.

Till Bambi vart det ett par braller till bodyn jag har
tosser att ha  innanför overallen. och en  Pyjamaspåse hon har på sig nu hihiihih,

Köpte  trosor och en supermjuk kråke till min minsta älskling.

Nya kuddar till soffan från serien frö Åhlens.

Doft ljus i burk  ( som är tända nu ) och en ny kaffe burk i lite retro stuk me like me like,

Vart en massa annat med men hann ej fota allt dvs   orka inte hihiihihihihiihi.


kääärlek

Kommentarer
Postat av: Görel

Den gula tröjan med hundarna på har jag oxå köpt till min lille gosse. tuff!!

2008-01-26 @ 02:35:09
Postat av: Kristin

Vad mycket fint du shoppat till lillan! Hoppas ni har en bra lördag.
Mvh Kristin & Nova

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : köpte den på killavdelningen Madicken fick välja själv hon har bra smak hihihih ;)
så kul att köpa kläder till barnen. ;)

Kristin :
Tack
vart lite det jag hann med på en timme med 2 barn varav en bara ska ha saker dvs Madicken hahahha ;)
Hoppas att ni får en fin kväll på er alla tre ;).

2008-01-26 @ 16:33:17
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback