Tjoa fadderitan lej hej ;)

33467-5684




 ( Bjuder på gårdagens sundsvalls tjej )

 Hade ju som sagt var en hel dag i sundsvall / ikea / Birsta ;)

Bambi sov hela vägen ner åt  just innan vi åkte en gång där nere sen just innan vi skulle hem i bilen där även
3dje blöjan byttes :0).
Så snäll så snäll.

Fikade just innan sundsvall med en kanel bulle och en halv coke.

I sundsvall   vart jag bjuden av honey på mat såjag valde friterade jumboräker med sötsur sås och ris.
Efterätt friterad banan med glass men den delade jag med älsklingen.

Fridfull mysig dag för Mig Jimmy och Bambi.
Med oss åkte Lena och Fredrik fast dom hade ju egen bil ;)


Jag shoppade en massa fint på ikea men vet ni vad det orkar jag ej visa hahahhaha.

Madicken fick iallafall ett Bambi underklädesset.
Rosa lampa  i glas med blommor från ikea så himla söt ka handla fler nästa gång vi åker ;)
sen stämpeltusch penner.

( För övrigt hade hon  en toppen dag hos låtsas morfar John och mormor ;) och morbror Terry.
Hon hade busat och ätit  gott och myst hela dagen tills vi hämta henne 21.00 då vi var framme vid Moliden vill säga.

 Köpte en snygg kofta till mig en lång med luva och stora knappar.
Glansiga lackliknande leggings.

Hann med mnki men vet ni fann inget av intresse testa  ett par mörka jeans där men dom vart  stor  och knäppa upptill.
Sen testa jag en snygg hood pösig mössa men jag köpte den aldrig har ju en massa sjyssta mössor hemma.

Köpte snygg Hello kitty tunika till  Bambi.

Mycket nöjd över dagen.

Madicken hjälpte till att sätta upp  alla saker och hänga upp tavler lassa upp alla doftljus jag är en sucker för doftljus  fick säkert  med mig en ikea påse med doftljus hahahhaha ;).


Massa  snygga tavlor blommor fina påslakan mm fick vi med oss hem ;)

När  Prinsessan Madicken var nattad vid 22.30
duscha jag med Bambi / Bada .

Älsklingen fixxade i ordning kebab talrik och vi kikade på :

 

 Kollade  fan hela filmen trots alla nasty  scener good girl.

Behöver jag säga att vi somna som små nassegrisar sent i natt ?








Kommentarer
Postat av: Carolita

Var filmen bra? Tyckte att ettan var bäst, har inte sett trean eller fyran då tvåan var en besvikelse....

Postat av: Mia

Kul dag, apropå ingenting: en undran. Har länge funderat över varför det tar sådan tid att läsa dina inlägg, läser annars vanligtvis fort. Nu kom jag på det: Du skriver ju inga komma(terings)tecken?!

Varför gör man inte dte undrar jag, inte lärt sig, orkar inte eller någon annan orsak? Jag tycker iallafall texterna blir överjävligt jobbiga att läsa..synd...

2008-01-20 @ 18:31:06
Postat av: josephine

åhhh... jag vill oxå hem till s-vall! IKEA rockar fett!

2008-01-20 @ 18:52:13
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

carolita : den var grymm you have to see it ;).

Mia : Heeeeey fröken löken.
står det i ett manus att man måste skriva kommatecken ?
nej just det ;)

Josephine : hahahha skojjar du älskar sundsvall och Birsta så mycket fina affärer att shoppa i ;)

kram

2008-01-20 @ 20:29:05
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback