Vi sitter här inne med all värme man kan tänka sig...





Ja känner all lycka och jag får ll värme  tillbaks som jag ger.
Jag har allt det där man kan önska sig.
Den finaste vackraste familjen
Jag har tak över huvudet

Jag kan köpa vad jag vill när jag vill.
 Jag har vatten både att dricka att duscha i hur länge jag vill
 kan dricka hur mycket jag vill.

varför kan inte alla ha dessa förutsättningar som jag har ?
Varför finns denna  orättvisa ?
Till vilken nytta ?

varför ska barn dö pga av att deras mammor bär på HIV ?
Varför kan man inte bara  vifta med ett trollspö och alla har det bra ?
ska alla  stjärnor behöva  falla för att mina önskningar ska  slå in ?

Tittar på min Vackra Bambi min kropp fylls av kärlek, värme allt det vackra man kan tänka sig.
Just allt detta jag känner och upplever önskar  jag er  andra.

Njut av lyckan   du har.


Jag älskar att leva just mitt liv.

Men ni ska eta attjag tänker på alla barn där borta som inte alls har det lika bra.

Jag skänker er kläder leksaker filtar allt det ni ska behöva för att kunna leva ett drägligare liv.
Ja skänker er pengar för att lastbilar ska kunna ta sig ner och ge er alla saker, till ma för dagen för er.

Make it better place .






Kommentarer
Postat av: Anna

www.webaidshop.se

Postat av: Anna

... Halva kommentaren försvann. Sprid adressen med vinden! Alla kan göra skillnad! Ha en superfin kväll!

2008-01-06 @ 18:26:41
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna : Tack för din fina länk har faktikt gjort ett inlägg om den länken tidigare ;)

2008-01-09 @ 16:17:25
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback