- Äta sand äta gräs krypa tugga mysa busa dricka äta majsbåge




- Amen tjena då vi kom til stranden var det typ storm ;)
 så  vi la oss efter 40 minuter uppe vid gräset men heeey då kom molnen och åt upp solen så vi begav oss hemmåt.

Där var det VARMT vindstilla, tog ut badkaret så Bambi kunde plaska på hej vilt ;)


 Nu sitter Bambi i pappas  knä och myser
Madicken är nyduschad och drar i 180 i vardagsrummet
jag softar vid datan en stund innan det är dags att hänga ut en tvätt ;)


Galet  varmt inne så alla 180 fönster är öppna !!!!!


 Men heeey jag klagar inte jag NJUTER !!!!!!



Peace


Kommentarer
Postat av: Miian

Åhhh hon är ljuvlig lilla Bambi!

Hoppas ni får bättre väder så ni kan softa på stranden!!!

allt fint hoppas jag!?

KRAAAM

2008-07-24 @ 21:37:11
Postat av: Miian

Åhhh hon är ljuvlig lilla Bambi!

Hoppas ni får bättre väder så ni kan softa på stranden!!!

allt fint hoppas jag!?

KRAAAM

2008-07-24 @ 21:37:21
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Miian : heeeey du jag kommer ej in på bloggen din har haft auto lösen så att man bara klickar in sig men jag måste ha råkat radera det så du får allt maila mig honey boney ;)



Ha det finast på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback