- Beachen hemma med sand mellan skinkerna som det ska vara



-  Jag vill booooooo på en strand
andas in den lätta luften
njuta av sanden.
Älskar strandlivet .

Helt underbart kunde ligga där och steka i en timme medans Bambi sov siesta i sin bil stol  
.



   Jag slrev i love you i sanden plockade slipade träbitar.
Vi smaskade melon banan och plommon och persika.

Jag hade gjort lufttorkad skinka och mozzarela smörgåsar att ha med.

Låg läste i nyaste Pause tidningen vi köpte just innan vi åkte.


sanden mellan tårna vinden i mitt hår.


    



Underbara bilder på mina älsklingar.

Madicken var med pappa på stranden ett stenkast i från ;)
Det badades gungades och lektes.





Peace out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback