- Foood kladdkake och blåbärspajs bak och en söt unge som tittar på




-  Kocka står på 16.00
Jag har ätit min  middag bestående utav vegetariska vårrullar hur gott som helst.
Dom andra åt annat.

Älsklingen står bakar 2 kladdkaker och 2 blåbärspajer
Imorgon ska vi nämligen på knytkalas   till  Jimmys moster i Mjällom i deras sommarstuga
Jimmyys 2 syskon med familj ska med
våran familj och  hans  mamma  och pappa.
Vi ser fram emot fint väder sol och glatt humör.

Jag sitter i köket  skriver ner recept
 slickar skålen
bloggar
svarar mail
och  ger Bambi en majs båge och lite jucie då och då
  hon har stora ögon på  pappa som storbakar.

Eftersom han är så duktig  har han lovat att göra en kladdkaka enbart till oss att mumsa på i kväll ;)
Thats real Love ladies and gentleman.


 I går  överraskade han med  uppskuren melon  annanas och banan
 thats sweet love .



Family life this wednesday ;)




Glömm aldrig att lycka är nåt man förtjänar !!!


Peace love and understanding.



Psssst Bambi har fått en till tand nere dvs 3 nere och fyra uppe hihiihihihiihihihihi ;)

Min dotter på snart 7 månader har nu hela  sju tänder !!!!!

Kommentarer
Postat av: Görel

Vilken kille du har!! Jag blir så glad av att läsa din blogg! Inte många som säger som du:Fan vad bra jag har det!! Du är säkert värd det oxå!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : jA HAN ÄR EN RIKTIG KLIPPA ;)



Åhhhh vad jag blir glad i mitt mamma hjärta ;)

så kul att så många uppskattar det man skriver.

Ha det finast på er kram

2008-07-09 @ 16:43:39
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback