- Fredags mys denna rengniga fredag ;)



-  På Bambis 7 månaders dag har vi vart hemma softat.
men sen fick jag nog av softandet och frågade om Mallan skulle dra med in till stan men det gick ju ej då hennes bil kajkat.
Så jag  använda mina Bambi ögon på älsklingen så i fick åka in.

 Hade ej ätit hemma och tänkte äta mac d så man kunde få det rosa coke glaset men icke att det fanns mat där.
Drog til kebab house och drog en kebabrulle istället
Bambi satt mumsade majs ;) * mysigt *

Hann en runda på Lindex och Hm medans Bambi sov och honey boney satt i bilen vänta
Dock fann jag inte alltför mycket :S

Testa en klänning VILA med men vet ni den  köpte jag inte ens ovanligt om man heter Jessica ;)




Fortsättningen på Bambis 7 månaders presenter från oss sockar en snygg t-shirt samma som Madicken fast i en stl 98.
Fanns inget mindre ;)
Body ( Har likadan fast i en annan färg matchning )
älskade pingvin trycket så det vart en till.
Hello kitty skydd att ha då hon börjar att äta mat sen ;)



 Madickens fredags presenter vart 2 par sockar och ett par snygga troser och en godis påse.


 Kennys fredags presenter siden kalingar med simpsson och 2 sockar och en godispåse.





Själv lyxade jag på med en ny tidnin och en 6 kg melon att smaska på ;)



Käääärlek !!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Fint du shoppat då;-)HK haklappen har jag med till Engla Grattis till Bambis 7 mån dag då stor kram och ta hand om dig

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra ; Tack ;)

Hittade dock inget specielt men ändå ;)))).

hahahhah visst var Hkitty klappen söt ?

Bra när dom ska kladda själva ;).

Bambi tackar hihihiihihi.

Stor kram och ha det finast och hoppas att resan hem går bra sen ;)

2008-07-12 @ 11:26:02
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback