- Grahamspannkaker med jordgubbar och nutella




-   Barnen sov ut till 10.00 i dag vadå morgon lyx.
Dock slog älsklingen och jag upp dom blå klockan 06.00 och var pigga
jag amma Bambi som sov sött vidare till 9.40 då klev vi upp.

Stekte grahamspannkaker  till dom stora som serverades med  nutella och färska jordgubbar,
kan det bli bättre för ett litet barn att avnjuta en sån frulle ?
skulle inte tro det ;)
Nöjda själar satt och mumsa i sig den goda frullen.

15.00 bär det i väg på nya ävemtyr till mjöllom innan kommer Bambis farmor och farfar.

Älsklingen är duktig och är och tränar
jag ska hoppa in i duschen.
Sen ska jag Madicken ta Mopeden till loppisen.
Kenny cyklar
Hoppas på nåt litet fynd ;)

 Käääääärlek  är underbart när man lever mitt i det här och nu.


Peace Lova and understanding.


Ps ni som brukar göra pannkaker till kids testa att  göra med grahams mjöl i stället mycket nyttigare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback