- Hej världen jag heter Bambi och jag älskar min mamma



- Hallå världen.
Har haft fult upp med att " jobba " i dag dvs
 vardagliga sysslor
sitta svara på alla mailen ;)
Hoppas alla är nöjda med mina svar.


Älsklingen tog mopeden stack träna  för en halvtimme sen
gymmet där vi bor har semesterstängt !


   Älskling hjärtat i klädd dress från nanoou
                                                                                                                                 sen hennes nya plysch polare.



  


 Jag och Madicken Räjsa i väg med mopeden för  lite över en timme sen
skulle handla nya sofies mode.
 ( Madicken älskar att åka mopeden  , har en speciall sist som kidsen sitter på  )

Fynda en nackstöd en oliv flaska en sockerskål med liljekonvaljer en ljuslykta som  ska vara i köket
en socker burk som jag ska ha kryddor i . En pasta burk i frostat glas med siler lock. sist men inte minst en dvd till kidsen.

och självfallet sofies mode.


Madicken sitter kikar film medans Bambi sitter kikar nöjt på mamma i soffan med hennes leksaker.
Bambi är nu 7 månader om 3 dagar dock väljer hon mammas bröst framför allt annat
smaktesta lite gröt och fruktpure i dag
 men det får vi nästan lura i henne.
Jag   får helamma  bara hon är nöjd mitt hjärta.


När började era babysar med smaktester ?
Hos är det dock ännu ingen fara  ;)
Jag är en mjölk ko.



 

Nyfiken in strut kikar film.



Peace love and understanding !!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vi kämpar på med mat här hemma med. Nova tycker om välling och gröt och små bröd och bananbitar går bra (om hon får ta dom själv) men vanlig mat har hon svårt för. Men vi erbjuder och erbjuder och hoppas att det snart ska gå bättre. Hon äter lite på dagarna men på nätterna då äter hon upp mig istället :)

Postat av: Tindra

gud vad sööööööööööööööööööööööööööööööööööööt!!!

2008-07-07 @ 22:22:45
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Ja du välling ör ett big NOO NOOOO NOOO här öppnas inte ens munnen

den fronten sköter älsklingen ;)

jag ammar bara på som vanligt ;).

Bambi sköljes av sakerna vi har erbjudit

men fruktpure har allt slinkit ner ;).



Tindra :0))) Tack

2008-07-07 @ 22:58:41
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jessica: Ja huvudsaken dom växer och mår bra :) Jag hade jätte problem med vatten i början på Nova, hon vägrade dricka det men så för typ 1 månaden sen så började hon dricka. Så jag hoppas att det ska bli samma med mat att hon helt plötsligt tycker om det :) Hoppas ni har en bra dag!

2008-07-08 @ 13:47:46
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback