- Hjälp jag har en nasty stalker efter mig som ringer minst 10 ggr / dag




- Fan nu ringde han i dag igen
 trots att jag bett han ge fan i att ringa
Jimmy har bett han att ge fan i att ringa .
Men va fan  är det han ej fattar ?

Hur är människan funtad ?

Han jobber på ett telemarketing företag i malmö.


Påstår att han måste ringa för att höra mit hemtelefon svar ?
Heeeey det  är 2 pac som sjunger

Han surrade om att han skrev hip hop själv  och  frågade om jag gillade hiphop ?
 djävla snopp.


  Gjorde en slänga på i luren i örat  på han för 1000000 gången.

MUPP


 deal with ya one class !!!

Punk ass mother fucker

Kommentarer
Postat av: ONE SMALL DREAM

Vad jobbigt!



Ring upp hans chef på företaget och anmäl honom. Bort med skiten!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

One small dream : Men skojjar du

fan funderar på att ringa företaget och få han avstäng

vilket creap ;)

2008-07-15 @ 20:21:14
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback