- Im addicted again




- Denna gången  är det faktiskt utav den nyttigare sorten
dvs Risentas egen gjorda musli,
Bara att välja och vraka plocka ihop som man vill
Perfekt att starta dagen med en fil talrik och en musli bomb.


Och denna är jag inte ensam om att vara addicted on
Älsklingen är nästan snäpet värre ;)


Har du testat risentas egna musli ?

Müslimix Effekt<br>Pumpakärnor 
Müslimix Smak<br> TranbärsmixMüslimix Bas<br>Quinoapuffar Ekologiska


Mina nya dunder frulle.
Perfekt för mig som ammar  ;)
Full energi för flera timmar fram över.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag käkar alltid fullkornscrunch apelsin & choklad (märket viktväktarna men det är faktiskt den som är godast) och i den brukar jag hälla lite russinmix, banachips etc från risenta! Supergott :)

Postat av: Mia

var kan man köpa den muslin?

2008-07-08 @ 09:01:32
URL: http://mariakalinka.blogspot.com
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna : smarrigt alltid bra att börja dagen med nåt riktigt ;).



Mia : PÅ mat affären du får söka ;)

Hoppas att du hittar den är verkligen gudomlig.

2008-07-08 @ 12:45:32
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback