- Kolla leksaksaffärer och en sushi ute på en filt i parken



- Fredag i morgon det innebör myskväll för Madicken ;)
men inte bara det vi ska till stan och Pappa Jimmy ska vara med Bambi ensam hemma hos farmor och farfar ;)
Medans jag och Madicken ska  vara i stan och kika runt efter lite fynd.

Leksaksaffärerna kommer få ett besök av oss och hm ska kika efter Hello kitty kläder som Madicken vill ha nya då en del har blivit utväxta.


Ska kika VILA till mig själv och second hand,
Hoppas på fin väder


sen ska vi ta med sushi från ett ny öppnat ställe i stan som vi åt på förra fredagen med grymt god sushi :0)
Im  tottaly hooked, tur att älsklingen  är på.
En filt ska vi sitta nere i parken vid hamnen och  mumsa och mysa.


  


Min fina fota apa efter dusch och lite  lek ( GYmpadräkten på när man ska sova  ler )



Peace


Kommentarer
Postat av: Mira

Såååååååååååååå söt hon är den lilla linslusen!!



Kramiz

Postat av: Stina

Hejsan!

vill tipsa om att påslakanet moody mule är på rea på russinet`s hemsida. Dom rear bara den modellen. Jag har de bruna och de brun/orange -är så nöjd!

du lyckades även pricka in en till sak som jag äger...den gröna skötväskan, den är verklgen kanon fin!

Ha de gott

2008-07-25 @ 21:47:27
URL: http://grysvarld.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mira : Ha ha ha söt bestämt och alldeles underbar ;).



Stina : tack för tipset alltid lika kul då läsare kommer med så bra tips sånt tas alltid emot ;).

Åhhhhh den gröna skötväskan såååå underbar får du för dig att sälja den hojta till ;)

nu ska jag in och kika på din sida :=) kraaaam

2008-07-26 @ 09:23:31
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback