- Los bechos



- Bambi i sin rätta miljö stranden natuen luften havet jorden ( sanden )

Hur djäkla underbart som helst i dag på beachen
efter   Bambi badat lekt i sanden
ammades somnade hon sött i famnen och sov i ca 2 timmar det ni ;)


Jag och älsklinen badade som aldrig förr simma lekte myste kramades men det bästa av allt
blålera pölen jag hittade i vattnet hahahaha
 fan han fastnade ju där med sin  foppa toffel trodde att han skämtade.
Sen kom vi på den brilljanta ideen att smörja in varandra med blålera
tills jag uptäckte att den stank skit moahhahahaahhahah ;)


Han  och läsa i min bok strax är den utläst ;)  




   






Time to go

Madicken ska aktiveras mysas och lekas med
hundarna ska ut
Jag ska ha mina nya dojjer och min nyladdade mp3 ;)


softish.

Peace love and understanding.


Ta aldrig allt för givet !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback