- Men hallå det är ju bara fel storlek okej men jag tar det där då :



- Hello kitty i all ära menjag fann ju bara fel storlekar hahhahaha ;)
Madickenvart dock nöjd över att få en Hello kitty Body lotion ;) ( Den vita tuben )

Dom andra två är till mig och svarta bas hår snoddar och en ny Hello kitty väska till Bambi att ha alla måste saker då man ska bort ;)
snygg är den oxå ;)

 På apoteket  köpte jag salvan till Bambi jag bloggat om innan  och en olivserie till håret.

 Hm halsband armband Madicken Mössa Bambi till Hösten.

 Klänning VILA hur underbar som helst ;)

 Linne VILA har likadant i vitt ;)

 Klänning Indiska helt underbar kommer bli en stor favorit.


 En till klänning indiska rökelser och doftljus till kennys rum ;)


 Tröja Madicken och en dock body till hennes ena killdocka !!!! Röda K

 Tröja kenny blommig kjol Madicken second hand .

 Klänning med tillhörade trosa Bambi.

 Grymmaste skinn patchwork väskan second hand ;) Im fucking LOVING it ;)


 Dark chockalate massage oil. Kicks.


 Uggle nappflasker till Bambi .




 Utöver detta vart det massa kläder kenny bla dösaklle skärp braller   linnen mm.
Och Madicken fick en teletubies den gröna STOR av  mannen på röda k ;)
Jag fick en orange jättefint sjal med fransar .




Peace Love and understanding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback