- Min ljuvliga sommar tjej :




- S å himla härligt att se dig le.
Det hamnar djup in i min själ, så fint.




 * Madicken är i kläd i leggings från Lindex
Skor ( Som hon dock fick skavsår i splittr nya )
Väska second hand
Tunika klänning med vackra näckroser Hm avgudar denna snygging.

Hello Kitty  flaska viktigt  att dricka när det är varmt ute.
Håret har en liten fläta med en Hello kitty tofs.

så fin.


     


 Nu ska jag Madicken vara duktiga städa och dona på övervåninge
lägga ena orkiden i vatten
och satte upp den nya indiska rullgardinen i tyg ;)




Peace Love and understanding !!!

Kommentarer
Postat av: m,adde

Hon e så söt så söt!!!

Och vilka underbara kläder...

Ni ser ut att ha det toppen!



Massor av kramar

Madde & Ellie

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Madde : Min lilla sötis.

Inte det lättaste att hitta snygga annorlunda kläder till henne men i bland så fyndar även jag snyggt till henne,

då både jag och hon älskar kläder.



Ha det finast alla ni tre ja Åke får oxå vara med på ett hörn :0)

2008-07-05 @ 11:53:49
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback